Infoleti teenindaja
Selver AS-
Üldinfo
-
Küsimustele vastamine
-
Video küsimus
- Klientide kõrgetasemeline teenindamine infoletis st klientide küsimustele vastamine, probleemide lahendamine, reklaamteadete ning info edastamine raadiosõlme kaudu- sortimendis olevate toodete tundmine ja käimasolevate kampaaniate kohta info andmine- müügiprogrammide valdamine sh töö kassas, arvetega tegelemine, e-kirjade edastamine ning neile vastamine
Kui soovid Selverisse tööle tulla, siis palun saada enda CV läbi CV Keskuse, CV-Online või Kandideeri.ee tööportaali või läbi e-Töötukassa. Kandideerida saad ka kodulehel www.selver.ee/vabad-ametikohad või täites ankeedi kaupluse infoletis.
SELVER on tegutsenud alates 1995. aastast ja praegu on meil 53 kauplust üle Eesti ning e-Selver. Meil töötab täna üle 2800 väga tubli erineva inimese. Tänu töötajatele on Selver parim eestimaine kauplusekett, kus sisseostude tegemine on meeldiv ning sujuv.
Nõudmised kandidaadile
- Vanust vähemalt 18-aastat
- soov ja tahe töötada klienditeeninduse valdkonnas
- kohusetunne
- viisakus
- ausus ja hea pingetaluvus
- väga hea suhtlemisoskus
- organiseerimis- ja analüüsivõime
- hea arvuti kasutamisoskus
- eesti keele oskus
- vähemalt B1 tasemel
- vene ja inglise keele oskus suhtlustasandil
Omalt poolt pakume
- - Garanteeritud stabiilset sissetulekut
- - väljaõpet kohapeal
- - paindlikku töögraafikut
- - võimalusel töötamist osalise tööajaga
- - toetavaid kolleege
- - tasuta koolitusi
- - soovi korral häid arengu- ja karjäärivõimalusi
- - hulgaliselt toetusi, soodustusi, kompensatsioone
- - võimalust liituda Spordiseltsi ja Kultuuriklubiga
Kontakt:
Kristi Aasa
personal@selver.ee
667 3785