Klienditeeninduse spetsialist

Sotsiaalkindlustusamet
Ida-Viru maakond
Täistööaeg
Keskharidus
21.01.2018
Kandideerimiseks vajalik
  • Üldinfo
  • Küsimustele vastamine
  • Video küsimus
Kohustused

- SINU PEAMISED ÜLESANDED on klientide pädev ja kliendisõbralik nõustamine Sotsiaalkindlustusameti töövaldkonda kuuluvates küsimustes ning vajalike dokumentide vastuvõtmine, sealhulgas:  dokumentide õigsuse kontrollimine, registreerimine ja edastamine
-  kirjade, tõendite, teatiste vormistamine ja väljastamine
-  klientide juhendamine avalduste/taotluste vastuvõtmisel ja informeerimine erinevatest võimalustest


Nõudmised kandidaadile

- OOTAME SIND KANDIDEERIMA kui Sul on vähemalt keskharidus ja varasem töökogemus klienditeenindajana. Sa suudad oma mõtteid väljendada selgelt ja lihtsalt
- oled hea kuulaja
- oskad teha koostööd ja lahendada probleeme ka pingelistes olukordades. Sa valdad väga heal tasemel eesti keelt
- inglise ja vene keele oskus on vajalik suhtlustasemel. Arvutit oskad tavakasutaja tasemel
- sh tuleb kasuks erinevate registrite kasutamise oskus. Oluline on Sinu tahe ja võime omandada pidevalt uusi teadmisi ja oskuseid.


Omalt poolt pakume

- OMALT POOLT PAKUME vaheldusrikast tööd ja eneseteostust uuenevas ning arenevas organisatsioonis, 35 kalendripäeva puhkust ja tasu 870.- (brutosummana).




Kontakt:
Maire Kruusmaa
cv@sotsiaalkindlustusamet.ee
6408159
Kandideeri
Kandideerimiseks on vajalik veebikaamera olemasolu!
  •